2017. augusztus 28., hétfő

Limited Edition Sinestro Bust

Avagy örökké boldog leszek ezzel az új gyönyörűséggel a gyűjteményemben! 




Nagyon sok előnye van, ha különböző adok-veszek csoportok tagja vagy Facebook-on. Az én kedvenceim mindenképpen a képregényes és gyűjtői ereklyés csoportok, mert valljuk be, ruhát és sminket azért bárhol tudok venni, de ezekhez nehezebb hozzájutni. 

Rólam tudni kell, hogy nagy Hal Jordan rajongó vagyok, és Sinestro a kedvenc gonosz karakterem az egész DC univerzumban. Ezek után nyílvánvalóvá válik, hogy ha meglátok egy limitált kiadású Sinestro mellszobrot, arra le kell csapnom. A férfi, aki árulta, már odaígérte másnak, és habár jeleztem, hogy én is igényt tartok rá, nem láttam sok esélyt rá, hogy végül hozzám kerül. De az égiek megszántak, és körülbelül egy hónap elteltével jelzett az eladó, hogy mégis elvihetem, ha szeretném. Naná!

Így az eredeti ár feléért hozzájutottam, és merészen állíthatom, hogy a gyűjteményem talán eddigi legszebb darabja. Mind tudjuk, hogy a Zöld Lámpás film nem a legjobb szuperhős film, (mert a legrosszabb) de a szobor akkor is csodálatos. Ráadásul mindössze 5000 darab készült belőle, és a talpán feltüntetett firka szerint enyém a 0236-os számú példány. 

Ez szerelem.


Az eladóval pedig a személyes átvétel során nagyon jól elbeszélgettünk egy rövid ideig (mert sietett), és mindketten megegyeztünk abban, hogy Robert Venditti egy kivételesen jó írója a Zöld Lámpás képregényeknek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése