2017. augusztus 27., vasárnap

Dolls Kill (és Current Mood) tapasztalatok




Az első bejegyzésem egy olyan webáruházzal kapcsolatos, amely iránt vegyes érzelmeket táplálok. Ez nem más, mint a DollsKill.com. Aktuális a téma számomra, mert tegnap érkezett meg tőlük az első rendelésem, ám az, hogy idáig sikeressen eljussak, nem is volt olyan egyszerű.


Pár hónappal ezelőtt futottam bele először az amerikai weboldalba, és mondhatni egyből beleszerettem. Az ott található márkák, a közvetlen hangvétel, és maga az arculat nagyon imponáló volt számomra. Amik már annyira nem tetszettek, azok az árak. Nyílvnvaló, hogy a minőségi márkákat és a nehezebben elérhető alternatív, mondhatni "edgy" stílusú ruhákat meg kell fizetni, de mit tegyen egy kisvárosi magyar lány, aki diákmunkával éppenhogy megteremt magának egy kis költeni valót? Nagyon egyszerű, a leárazásokat kell böngészni.

Ami nagyon jó a DollsKill-ben, hogy folyamatosan tele vannak leértékelt áruval, kifutó darabokkal, és általában erre még jön valamilyen akció is. Amikor először szerettem volna rendelni, úgy május környékén, éppen egy olyan akció volt életben pár napig, hogy ingyenesen szállítanak minden országba. Mivel alapvetően 15$ a szállítás Magyarországra, (és akkor még aggódhatunk a vám és barátai miatt, hiszen Kaliforniából küldik az árut) mindenképpen élni akartam a lehetőséggel. Találtam is egy jó kis kabátot, aminek a bevezető ára 100-200$ között mozgott, viszont az utolsó darabokat már 22$-ért árulták. Bele is tettem a kis kosaramba, és megrendeltem ingyen szállítással.

Aztán vártam. Pár nap múlva jött az értesítés, hogy feldolgozták a rendelésem, és fel is adták. Nagyon büszkének éreztem magam, hogy milyen jó vásárt csináltam. Azonban ezek után 1,5 hónapig semmilyen további értesítést nem kaptam, és kezdtem aggódni, hogy esetleg elveszett a csomag, hiszen ismerjük a magyar posta bájait. Írtam hát egy levelet, hogy világosítsanak már fel, hátha ők tudják mi történt a csomaggal. Egy napon belül vissza is írtak, hogy (elvileg) a vámon voltak problémák, nem engedték be a csomagot az országba, vagy valami hasonló sztori, aminek szerintem semmi értelme. A rendelésem összegét Store Credit formájában kaptam vissza, ami valóban ott virított a honlapon, bár magamtól sose találtam volna meg, ha nem kérek tőlük segítséget. Mindegy.

Ezek után elég csalódott voltam, és gondolhatjátok, hogy semmi kedvem nem volt mégegyszer nekifutni a procedúrának, főleg, hogy az ingyenes szállítás időszaka rég lejárt. A pénzemet viszont nem utalták vissza, köteles voltam vagy lemondani róla, vagy felhasználni egy következő vásárlásnál, így nem maradt sok választásom.

Ismét eltelt körülbelül 1,5-2 hónap, amikor rászántam magam, hogy venni fogok valamit. Szétnéztem az elmentett kedvenceim között, az újabb leárazások között, és éppen volt megint akció is. Régóta szemeztem már a Current Mood márkával, mert nagyon eltérő stílusú darabjaik vannak, mégis mindegyikben megvan az a kellően különc faktor, ami a márka védjegyéhez köthető. Főleg a táskáikba szerettem bele, és végül azok közül rendeltem meg egyet. A táska ára akciós volt, ám a postaköltség miatt a Store Creditem mellé még pótolnom kellett. Így két termék árán sikerült egyetlen akciós táskát vennem. Ezt a kört ők nyerték. A tisztánlátás végett be is rakom ide a rendelésem adatait:

Habár kicsit bosszant a dolog, a második rendelésemet nagyon gyorsan feldolgozták, és pár munkanapon belül meg is érkezett a FedEx csomagom. (Sidenote: a postás fiú pedig nagyon cuki volt)

És akkor most lássuk a hónapok óta tartó szenvedés eredményét! A Current Mood Space Party nevezetű mini hátizsákomat. A DollsKill csomagolása annyira megtetszett, hogy muszáj volt azt is lefényképeznem, tehát itt a before és after kicsomagolás képekben.



Mivel alapjáraton szerelmes voltam ebbe a táskába, alig vártam, hogy kibontsam, és gyönyörködhessek benne, amit meg is tettem. Első ránézésre pont olyan és akkora, mint a weboldal képein. (Ha netán megtetszett, itt találjátok)



A táska belseje különösen tetszik. a kívül monokróm, belül szivárvány kombó nekem nagyon bejön. Egyébként a belső zsebeken igazi cibzár van, a külsők viszont csak díszek. Jajj, a mini Current Mood monogrammokért pedig tényleg odavagyok!

Ami viszont eléggé letörte a lelkesedésem, hogy karcolásokat találtam a táska felületén. Oké, kiárusítás, utolsó darabok, de azért mégis.... 


Kicsit kiábrándító... 

Összességében, nem mondhatnám, hogy elégedett vagyok a Dolls Kill webáruházzal, viszont azt sem mondom, hogy nem rendelek onnan többet, mert sok márkát nehéz ilyen akciókkal máshol megtalálni. 

Köszi, hogy elolvastátok a beszámolómat! Ha kérdésetek van, nyugodtan hagyjatok kommentet. :)

1 megjegyzés:

  1. Szeretnék rendelni dollskillrol mert kineztem magamnak egy csizmát de nem értek angolul és nemtudom hogy kezdjek neki :(

    VálaszTörlés